söndag 28 februari 2016

Nu har de kommit...

Jag har tittat på dem flera gånger i butik...jag behöver verkligen nya och har kikat runt på utbudet ett tag...det var de här franska pannorna från de Buyer *ECO*BIO*RECYCLABLE* jag bestämde mig för...de enda jag ville ha...punkt slut:)


Nu åker mina gamla,slitna och ohälsosamma i teflon ut...

Jag känner mig såå glad över min nya stekpanna och country panna (det är som en wok med höga kanter fast med en bredare botten). 

Det här är verkligen så typiskt "mig"
...att känna lycka över köksredskap...hihi...


De köptes förstås i en nätbutik (min nya grej) för ett betydligt bättre pris än i vanlig butik...får aldrig nog av ett bra fynd...

 Nu ska det lagas mat (precis som vanligt)... men mera hälsosam mat...även när recepten är de samma som tidigare...


                                                             Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Så roligt! =) de där blir säkert helt kanon!
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  2. Fina! Har aldrig hört talas om märke men ska lägga det på minnet... Snart behöver jag oxå nya :)

    Ha de gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig