måndag 7 juli 2014

Lite sorg i hjärtat

Jag fullkomligt TOK-ÄLSKAR Pioner och nu är den säsongen i princip slut...den gick som vanligt alldeles för fort...snyft...

Nu får jag leva på minnena (och bilderna) av min fina bukett som jag köpte för några veckor sedan...


Jag köpte tre buketter med snittblommor eftersom jag skulle använda några av stjälkarna till två studentbuketter...ändå blev min egen bukett så här stor och ståtlig...lycka!!


                   Det är så underbart härligt med stora buketter i stora vaser tycker jag...


Eftersom jag inte har någon egen trädgård så får jag skapa en inomhus...men det går ingen nöd på mig...bara ett stenkast från min lägenhet så finns en stor stadspark...och hemma hos kärleken har jag en radhustäppa att påta i...


Nu börjar nedräkningen...bara FYRA arbetsdagar kvar...och sedan får även jag semester...tjohoo!!!

                                                         Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Oj , mina pioner här på landet har inte börjat slå ut ännu, dom är alltid sena varje år...förstår inte varför...men dom är rosa och fina;))
    Ha det gott i sommar värmen;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. What a beautiful post Maria! I love you blog!!! It has been wonderful looking around here and seeing your lovely life :)

    SvaraRadera
  3. Underbart vackra pioner! Jag tokgillar dem också! :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Pioner är blommornas Royce Royce tycker jag :) Så otroligt vackra! Synd att dom inte finns hela sommaren!

    Önskar dig en fin fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Kikar in och önskar dig en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig