torsdag 6 mars 2014

En kunglig brosch

Jag LEVER och mår bra trots min frånvaro här i bloggvärlden...men jag har inte glömt bort er...tvärtom!!!


Jag köpte ganska nyligen en brosch...kunglig och vacker...och den glittrar så fint!! Ett riktigt fynd på nätet som jag blev så förtjust i. Brosher kanske inte är modernt just nu...så jag vet inte riktigt vad jag ska använda den till...men den är VACKER och får bara ligga framme som dekoration just nu...

Jag önskar er en FIN helg kära bloggvänner<3<3

Kram Maria

11 kommentarer:

  1. Den är jättefin. Sätt den på ett ovanligt ställe
    så blir det modernt. Du som har långt hår kan sätta
    upp det och ha broschen bak upptill på en tröja.
    Ha en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken fin brosch! Dessutom många vackra bilder!

    SvaraRadera
  3. Hejsan....det var ett tag sedan nu ;))
    Jätteläcker brosch...var rädd om den;)
    Trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  4. Tack för hälsningen på min födelsedag! Du undrade varför jag slutat jobba, jo, jag har uppnått den trevliga åldern av 65 år som gett mig möjlighet att gå i pension.Så nu är jag Friherrinna och nu blir det mycket trädgårdsarbete, resor, barnbarn och sedan tänker jag bara vara....
    Önskar dig en fin helg, jag väntar på vår son och hans familj som skall hälsa på oss under helgen. Så trevligt eftersom det inte blir så ofta eftersom de bor många mil från oss.
    Kram Raina

    SvaraRadera
  5. Den är verkligen jättefin! =)
    Kram och trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  6. Kikar in och önskar dig en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  7. Fin! Fint att ha den som en liten inredningsdetalj :)

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Önska dig en fin helg med massor av härlig vårsol!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Tittar in för att önska dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Önskar dig en fin fin påskhelg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig