måndag 23 december 2013

Ett julmotiv

 I köket har jag en tavla som ingen annan har...en ganska stor griffeltavla som älskas mest av min dotter. På den tycker hon om att skriva fina texter och ordspråk. Jag har en stor variation på min tavla och den förnyas och ändras hela tiden. Nu senast hade jag fått ett så fint julmotiv. Om några dagar åker hon till London och ska stanna där ett år!! Vem ska nu skriva på tavlan? Jag kommer att sakna hennes texter förstås men framför allt så kommer jag sakna HENNE!! Det är tur att London inte känns alltför långt bort...


   

Jag vill önska er alla en riktigt  

GOD JUL

 

Kram Maria




6 kommentarer:

  1. GOD JUL kära vän. Ha det underbart!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dig en God jul
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för alla underbara inlägg under året!
    Önskar dig ett underbart 2014!
    Gott Nytt År!!
    Raina

    SvaraRadera
  5. Tittar in för att önskar dig en fin start på det nya året!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. NYDELIG inspirasjon!

    Godt nytt år ^^,

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig