söndag 22 september 2013

Tant Grön

I dag tog vi en liten biltur och besökte Tant Grön i Vintrosa. Jag har aldrig varit där även fast jag bor så nära...det har aldrig liksom passat...men idag tog jag chansen...

Nu svänger vi först höger här sa jag till kärleken när vi åkt iväg för att uträtta ett ärende till Mariebergs köpcentrum...jag måste åka till ett ställe först sa jag...jaha sa han och gjorde som jag sa...bara så där och utan invändningar...vilken tur jag har...hihi...



Hos Tant Grön var det lika mysigt som jag hade föreställt mig...fullt av inspiration både för livet utomhus och inomhus...


Kärleken sa att han hamnat på ett riktigt "tjejställe"...men efter 6 år så känner han mig och vet vad jag gillar...

Det såg inte ut att gå någon större nöd på honom...utan han hittade många fina saker och växter som han skulle kunna tänka sig till sin egen lilla täppa...

                                                                    Kram Maria

7 kommentarer:

  1. Det verkar vara ett trevligt ställe ni besökte idag! Skoj med en söndagsutflykt!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Vilket otroligt mysigt ställe och tur du har en förstående kärlek...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Tant Grön ser ut att vara ett ställe som jag gärna skulle vilja besöka.Vackra foton du har tagit därifrån!
    Önskar dig en fin start på nya veckan!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  4. Åh det där såg ut som ett riktigt fint ställe. Ja du ser männen kan med hitta lite piff.
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Så fint det ser ut där... gulligt planteringsbord!
    Kul med lite ny inspiration!

    Önskar dig en fin höstvecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Så fina växter och planteringar dom hade,
    ser ut och vara ett fint ställe. Såna butiker
    gillar vi.
    Kramar/AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Åh, vilket härligt ställe....där skulle jag också vilja vara ;))...............jag gillar "tjejställen" hihi....
    Kram bia

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig