torsdag 27 juni 2013

Summer moodboard

Här håller Klematisen vid ena husgaveln precis på att slå ut...så vacker mot den gula husfasaden.




Jag kan se den där jag sitter på farstukvisten...du med om du tittar riktigt noga...precis vid flaggan:)


Här sitter jag och njuter av mitt kaffe och en nyinköpt tidning. Kika in på fabriken så hittar du fler summer moodboards. Mina är bilder är tagna just precis idag. Denna lite gråa torsdags morgon i juni:)


                                                                     Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Fin Klematis...jag har också en liknande tillsammans med rosa rosor (new down)...och dom växer som attan....
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint med klematis, håller med
    om att färgkombon är mycket lyckad.
    Trevlig helg och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Jättefin klematis och så mysigt det ser ut från farstukvisten!

    Önskar dig en toppen helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hej Maria
    ja det där var verkligen Somrigt :)
    å missa nu inte.....

    SATURDAY SHOW OFF

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  5. Så fin klematis, och så stor, härligt att se hur de blir när de fått växa till sig lite. Vi har precis planterat klematis ute men de är fortfarande så himla små, men blommor har det redan kommit, hoppas mina blir lika fin som den du visar :-))
    Ha nu en trevlig söndag!
    Kraaaaam Paula

    SvaraRadera
  6. The yellow and purple combo of the clematis is really effective! Love the shot of the blooms and buds and vines together ... looks like a painting :) Wendy (followed you over from Saturday Show off)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig