måndag 10 juni 2013

Ibland blir jag bara så KÄR

Det var ett tag sedan jag kikade in på Hemnet och det kanske beror på att det inte är riktigt aktuellt ännu med något husköp.
I lördags (alltså dagen efter studenten och innan prinsessbröllopet) tog vi en tur till älskade Nora för att flanera och äta Nora glass nere vid strandstugan...något som speciellt hör försommaren till:)

I Diversehandelns skyltfönster fanns bilder på ett HUS som var till salu i Pershyttan (strax utanför Nora). Vi skulle kunna BYTA till oss det där huset för vad jag skulle få för mitt lilla radhus i Stockholm sa kärleken...och jag kan få en häst sa hans 13-åriga dotter...Gullungen!!

Ibland blir jag bara sååå KÄÄR...attans att vi inte kan flytta ihop NUUU!!!

Ni ska iallafall få se mitt DRÖMHUS...150 kvm (räknar med att de flesta av barnen flyttat ut) och hela 7770 kvm tomt!!...2,8 mille....se och njuut!!






                                                                     Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Förstår dig, verkligen häärligt! Tänk att få inreda ett sådant hem ...

    SvaraRadera
  2. Ååå så underbart! Se bara på taket vad, vad härligt :-) Jo jag förstår dig att det är ditt drömhus!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. OOhhh! Vilket underbart ställe! Förstår verkligen att det är ditt drömhus :)

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Så himla charmigt!!!...och nära vattnet!!
    Kram bia

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig