fredag 21 juni 2013

Ha en fin midsommarafton

TACK för alla stöttande ord igår...de värmde!!

Vill bara titta in för att önska er ALLA en riktigt fin och härlig midsommar.

Nu är vi framme...bilresan gick bra med flera stopp...ryggen känns lite bättre...stugan är gullig...och det mobila bredbandet fungerar:)

Idag blir det midsommarfirande med alla mina tre barn...äldsta sonens flickvän och så min kärlek och hans yngsta barn.

Ännu är det inget regn utan solen tittar faktiskt fram...men vi får väl se vad som händer:)




Här har vi varit uppe i ottan och fixat...ingen frukost finns i kylen...bilen var verkligen knökfull igår kväll med 5 personer, packning och en hel del mat. Affärerna var stängda när vi väl var framme men nu ska vi åka och handla den finaste midsommarfrukosten och nybakat bröd:)

Den söta kransen är min dotters och den tog hon med sig för att ha i håret idag. Det är ingen riktig förstås men nog så söt!! Jag har bundit många kransar till henne genom åren...min enda dotter...favoriten har nog varit klöverblommor och prästkragar:)


Förra året vid den här tiden fick jag lite "abstinens" och gjorde precis en sådan krans som jag dekorerade med hemma på dörren:)

                                                    Ha en fin midsommarafton

                                                             Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Önskar er en mysig midsommar.Hoppas att ryggontet lindras. Usch det är inte skönt!

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Midsommarkramar till dig härliga bloggvän!
    Raina

    SvaraRadera
  3. Åhh, båda kransarna var jättefina! Undrar var hon har köpt den? Såå söööt! Tur du klarade bilresan! Krya!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas ni njuter av en riktigt härlig semester Maria och att ryggskottet har gett med sig?

    Ta hand om dig och njut av sköna lediga dagar!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Hoppas midsommarhelgen varit bra hos dej...det har den varit här....
    Hoppas du har det bra !!!
    Kram bia

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig