torsdag 13 juni 2013

Fabrikens TEMA: MÖNSTER

Jag erkänner villigt att jag är världens tråkigaste Fabrikenmedlem just nu...det var såå länge sedan jag var med...och jag hoppas innerligt att jag inte blir portad för gott...det vore tråkigt...men det är bara tillfälligt...jag lovar...precis som med allt annat här i livet...upp och ner...

Därför har jag nu snabbt och impulsartat bestämt mig för att ändra på saken omedelbums...NU!! Trots att det är kväll och fast jag inte har några fina dagsljusbilder på lager...
Jag tar i princip alltid bilder utan blixt...de blir bäst så tycker jag...hur gör ni?

Tema MÖNSTER...hm...

Måste helt enkelt bli min handväska som jag är galet förtjust i...jag hade önskat mig en DESIGUAL av tomten...och tänk vad tomten är snäll (läs kärleken)...ett fin-fint paket och med en väska i som han valt själv...underbara kärleken...ni som känner till DESIGUAL vet att det finns MÅNGA väskor att välja mellan...





Sedan får det bli min lilla kameraväska som jag köpt för en billig peng på loppis...sedan detta lilla inköp gjordes så har jag för första gången koll på var kameran är...eller rättare sagt var kamerasladden är!! Tidigare flyttade den runt och jag hade ingen koll...fick leta varje gång...nu ligger allt samlat i denna lilla bag. Nu hänger den framme på en guldkrok och på BÄSTA stället. Jag har ingen systemkamera utan en liten kompakt SONY med systemfunktioner och med HD filmkamera...den är FIN men väldigt teknisk...vill verkligen lära mig MER!!! På bokrean köpte jag två pedagogiska böcker om digital fotografering...semesterlektyr kanske?


Slutligen så visar jag mitt fina solglasögonfodral...det är så praktiskt med ett HÅRT fodral när man bär med sig glasögonen i handväskan...solglasögon är dyra och man vill inte att de ska gå sönder!! Detta fodral blev jag kär i direkt...köpt för en billig peng (ni har säkert redan förstått att jag älskar mina fynd) på RUSTA...japp så är det!!


                               Ni ser hur jag spretar med fingrarna när jag tar kort...hihi....


Kika gärna in på FABRIKEN för där hittar ni fler inlägg om MÖNSTER...det tänker jag göra...gokväll!!

                                                             ***** Kram Maria*****

9 kommentarer:

  1. Det var fina mönster alla tre, jättefin
    väska du fick av maken. Och Rusta har så
    många fina fynd.
    Trevlig helg och kramar
    AnnaMaria
    ps, jag fotar aldrig med blixt heller

    SvaraRadera
  2. Den tråkigaste fabrikenmedlemmen är du säkert inte - för det är ju jag...Jag har haft så mycket program att jag inte ens minns att lägga ut mitt temainlägg eller söndagsbilder... Suck. Hoppas de ändå låter mig hänga med....;). Gillar din västa. Fina färger

    SvaraRadera
  3. Så snygg handväska, jätteläcker! Den skulle jag gärna ha :-)
    Det är snyggt med mönster...ska kika in lite på fabriken också.
    Trevlig Helg
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg väska..
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig mönsterkavalkad! :) Och som jag känner igen de där med sladden till kameran. I mitt fall är det både sladden till överföringen och batteriladdaren som jag ständigt springer och letar efter. Får bli bättre där. ;)

    Ha en fin fredag Maria!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Riktigt snygg väska!!! / Anna

    SvaraRadera
  7. En stor kram och en underbar junilördag!
    Raina

    SvaraRadera
  8. Så gulligt av kärleken att köpa en så fin väska till dig!
    Vilket perfekt glasögon fodral ett sånt skulle jag behöva :)

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Jätte läcker väska....snyggt mönster;)
    Ha en fin morgondag!!
    Kram bia

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig