söndag 9 juni 2013

En ny färg och den är svart

Då var studenten över och festen blev verkligen lyckad...vi hade otroligt roligt!!...men nu är det skönt att kunna "slappa" lite igen...det har varit ett par intensiva veckor...

Bloggvärlden har jag inte besökt på länge känns det som och har massor av härlig läsning att se fram emot!

Nu har jag äntligen målat om mitt gamla hörnskåp i köket...och i en helt ny färg...åtminstone i mitt kök...SVART!! Köket är fortfarande ljust och mest vitt...men nu med några svarta inslag...


Skåpet var tidigare brunt och är nu målat i svart på utsidan och vitt på insidan. Det räckte med att jag målade svart EN gång...det bruna lyser igenom lite här och var och skåpet blev härligt nytt och ändå lite slitet...helt i min stil...




Avslutar det här inlägget med en härlig studentbild på min dotter...hon är precis nyutspringen...med betyget i ena handen och skylten i den andra...den första buketten hänger om halsen...och hon är såå GLAD!!


Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Såå snyggt skåp...fint med svart färg!!
    Rebecca verkar glad o go!!
    Krama bia

    SvaraRadera
  2. Skåpet blev riktigt snyggt! Fint med det bruna som kommer fram.
    Härlig studentbild! och så det vackra baldrottningarna, wow!
    Ha en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig