tisdag 18 juni 2013

En liten söndagsutflykt

Jag har länge tänkt åka hit...och det är verkligen en såå mysig trädgård och lika härlig inredning...lika fin som jag trodde...åkte hem full av inspiration!!!






Det fanns ett underbart litet trädgårdscafé...men med låång kö så där på en söndag...men det var det värt!!


Ni har säkert redan gissat RÄTT..."Zetas- finsmakarens trädgård" som ligger nära IKEA vid Kungens Kurva...


      Nu börjar nedräkningen...nu är det bara tre dagar kvar och sedan har jag SEMESTER!!

                                                                    Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder ser mysigt ut.
    Ha en fortsatt bra kväll/ natt
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Ser ut att vara ett mysigt ställe!

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig