fredag 31 maj 2013

Studentbal 2013


Då äntligen kommer lite bilder från studentbalen...alla samlades utanför slottet för fotografering...det regnade i stort sett hela förmiddagen...men sedan blev vädret bättre och till och med lite SOL...


Alla var så fina!! Tänk vad de har sett fram emot den här kvällen...dottern var MYCKET nöjd dagen efter...och ett MVG i exmensarbetet STUDENTBAL gjorde känslan ännu härligare kan jag tro...




Fina kompisen och "daten" har matchande fluga...







Så här såg förberedelserna ut hemma hos kusinen (min systerdotter) som går frisörlinjen...



              Det här blev ett litet sporadiskt inlägg mitt i alla studentförberedelser...

                                                              Ha en härlig fredag!!


                                                                   Kram Maria

7 kommentarer:

  1. Så fin dotter! Härligt att se alla vackra tjejer i sina vackra klänningar. Förstår att de är stolta och glada nu.
    Ha ett fin studentfirande.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder,;)))....om två år tar min tjej studenten....(hon har skjutit på ett år)...tycker det är jobbigt just nu....
    Hoppas dagen varit bra....här har solen skinit och det har varit över 20 grader...
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Ohhh så fin hon är din dotter, så fina klänningar de har allihop. Och så himla snyggt när daten har matchat med fluga i samma färg som klänningen, det tycker jag är så gulligt när man ser att paren liksom hör ihop :-)Härliga bilder!

    Ha en fin lördag, Kramen Paula

    SvaraRadera
  4. Fantastiska bilder på din väldigt vacker dotter. Här är det oxå fullt ös med planering inför studenten, har faktiskt tagit semester nästa vecka för att både hinna med samt få njuta av denna härliga stund som faktiskt studenten är. Ha en fortsatt skön helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Så stiliga dom är! Vilken tur att vädret blev bättre :)

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. ååh älskar den beigea klänningen , andra från vänster. Vet du var hon köpt den någonstans? Vore SÅ himla tacksam!

    www.fridawiman.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Frida,

      Jag kan försöka ta reda på det. Tjejen på bilden är min dotters kompis som också heter Frida. Dotter befinner sig i London nu och och kommer att vara där ett år, men jag har Frida som vän på facebook;)

      MVH Maria

      Radera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig