torsdag 11 april 2013

UTELIV

Fabrikens tema den här veckan är uteliv...hm...det blir svårt...fast egentligen inte...
Uteliv kan vara så MYCKET...och det är bara att låta fantasin flöda...precis som alltid här i bloggvärlden...det finns inga rätt eller fel...
Spontant så tänker jag på uteliv i den egna trädgården...men jag bor i lägenhet och har inte någon trädgård...inte ens en balkong...
Fast jag bor iallafall precis invid en stor stadspark och även ett stort naturreservat...gigantiska trädgårdar!!
Kärleken har en liten radhustäppa...och den är fin att ha...där njuter vi av solen och värmen, av grillkvällar...men vi står även på knä och rensar rabatter...fast inte ännu...

De här bilderna har jag inte tagit själv...men blir ändå mitt bidrag till fabrikens tema...den lilla stugan i centrala Grebbestad som vi hyrt under 10 dagar i sommar...



...10 dagar av härligt UTELIV!

Kram till er alla 

Maria




2 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Känns långt bort till det gröna och vackra blommor...
    Kramis Suss

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig