torsdag 4 april 2013

TEMA-Belysning



På mitt sängbord har jag en BLOMMIG sänglampa. Den blev ännu mer blommig när jag satte fast en stor rosa tygblomma på skärmen. Blomman är egentligen en brosch som jag köpte för många år sedan för att ha i håret när jag var bjuden på ett bröllop.


Lampan är ganska hög och ger därför ett fint sken när jag vill ligga i sängen och läsa...de få gånger jag nu ligger där och läser.

Jag håller på med så mycket på kvällarna...och har svårt att komma i säng...när jag väl är där så somnar jag ögonaböj:)


Det här är en inspirationsbild som jag hittade på nätet för ett tag sedan och som nu finns sparad i min dator...tänk er en hel samling med romantiska lampor i taket... så LJUVLIGT!!


                              Kika in på fabriken så får du se fler lampor...

                                                 Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Ljuvlig lampa! Ser ut att sprida våriga känslor och drömmar;)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Superfin fot på din lampa, och jag
    gillar blomman.
    Trevlig helg och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Fin lampa... den ser ut att ge ett mysigt och behagligt sken!

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Här kommer en stor kram och en önskan till dig om en skön helg!
    Raina

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig