söndag 28 april 2013

SÖNDAGSBILDER

Då var det söndag och dags för lite bilder till fabriken...inga nya den här gången utan jag letar lite i mina gömmor...


En stor favorit är blommor i vattenbad...ALLA blommor blir verkligen fina...även maskrosor...prova så får ni se...


De här blommorna kom från en buske utanför det hus jag bodde i tidigare...en vanlig alldaglig buske...otroligt sött!!


I lördags tillbringade jag flera timmar på två loppisar...åhh vad jag älskar att skrota runt på loppis...leta...vända...vrida...tänka...och fundera...

Kom hem med två påsar...och mitt allra finaste FYND...äntligen!!

Idag åker jag och min mor med tåg till Stockholm...min far är sjuk (krya på honom)...och jag är stand-in...biljetterna var en julklapp från mig och kärleken till mina föräldrar...men nu blev det ändrade planer...synd om morfar säger vi alla...nu blir det jag som följer med mor till Cirkus och ser när Jerry rockar loss...hihi...

Lite annat hinner vi också med...lite butiker...lunch...och fika...

Ha en skön söndag och glöm inte att kika in på fabriken och titta på alla söndagsbilder...

                                                                   Kram Maria




1 kommentar:

  1. Hoppas du får kul i Stockholm...Jerry w. är ju så mysig tycker jag....han ska väl lägga av att spela snart....? Att skrota omkring på loppisar är väl bland det bästa som finns hahaha.....
    Ha de!
    Kram bia

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig