söndag 7 april 2013

Söndagsbilden

Min söndagsbild får bli på Sigge som är min son och hans flickväns mysiga katt. 
Här har han krupit in i mormors (min mammas) kylväska som låg i hallen.
Vi åkte allihop till Linköping för ett par veckor sedan och firade min äldsta sons 20-års dag...tänk... nu har jag en son som är vuxen även fast det inte var länge sedan han föddes...känns det som:)


                          Ha en fin  söndag och fler söndagsbilder hittar du på fabriken

                                                          Kram Maria

7 kommentarer:

  1. Hej och tack för hälsningen hos mig!
    Så trevlig blogg du har! Lägger till mig som följare med detsamma!
    Så fin bild på katten!
    Våra äldsta tjejer är också tjugo... vart tar åren vägen? ;)
    Såg din gjutjärnskamin... to die for! :) En liknande skulle jag vilja ha i vårt blivande uterum ;) :)
    Ha en fin söndag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild på katten! Förstår inte helelr att mina barna har blivit så stora! Hur gick det till?! :o

    SvaraRadera
  3. så söt...ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Så jättesöt, vilken bra bild.
    Ha en fin vecka
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Det var en riktigt gosig bild.:-) Kram

    SvaraRadera
  6. Oj vilken sötnos.....jaaa tiden går...min dotter blir 18 i sommar.....
    Önskar dej en fin start på nya veckan!
    Kram bia

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig