tisdag 30 april 2013

LOTTERIDRAGNING

Jag LOVADE att vara snabb med att utse en vinnare...så nu är det dags att presentera resultatet...det passar bra eftersom jag har varit uppe FÖRE ottan för att skjutsa min dotter till tåget...hon ska fira Valborg i Uppsala...det är tydligen där man ska vara den här dagen enligt två av mina insatta arbetskamrater när ämnet kom på tal igår i fikarummet (de har båda pluggat i Uppsala)...själv är jag oinsatt...och det är nog lika bra...oroliga mammor vill inte veta...eller JOOO...jag vill visst veta!!!
Dottern får lov att stå ut med att ha sin mamma i luren både en och två gånger (eller fler)...jag åker inte till Paris förrän imorgon...hihi...

Nu ska jag äntligen presentera VINNAREN i mitt lilla lotteri...TACK alla som ville vara med!!!


                                                                   Vinnaren är:

                                                       Maria med bloggen Wikers liv

                                              ****Ett stort GRATTIS till dig Maria*****

                       Maila din adress så postar jag paketet till dig så fort som det bara går
                                                              maria_h67@live.se

Nu ska jag strax cykla iväg till jobbet...och när jag kommer hem igen åker jag vidare till huvudstaden (egentligen borde jag ta en sväng förbi Uppsala också ...eftersom jag nästan passerar...åtminstone ska jag försöka lura i dottern det...haha...)

                                                               Ha en fin Valborg
                                                               Kram kram Maria



6 kommentarer:

  1. Åh, så kul att jag vann! =) Tack! Vad glad jag blir!
    Jo, nog är det i Uppsala man ska vara på Valborg.... Jag bor en kvart med bil från Uppsala, och har döttrar som ska in och kolla forsränningen under dagen. Själv har jag aldrig varit där på Valborg (eftersom jag inte bodde här i min ungdom ;), bara flugit över stan med cessna. Men oj vad med folk det var i parkerna! Det ÄR mycket fest och fylla, men det är också mycket poliser m.m ute. Som mamma är man ju orolig ofta, men samtidigt måste man ju låta barnen leva sitt liv ;) Jag hoppas du kan koppla av och ha det skönt!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vi vill tipsa om att du kan nominera din blogg till Årets Byggblogg som avser utnämna Sveriges bästa byggblogg den 29 maj 2013. Vinnaren kammar hem 25 000 kronor i ett projektkort att handla varor för på BAUHAUS. Skicka in ditt bidrag senast den 12 maj. Lycka till!
    http://www.bauhaus.se/byggblogg.html

    /Anna, Priest PR

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fin dag och en skön början på vår underbara
    månad maj!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren!:)
    Tack för en fin utlottning!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis Maria till den fina vinsten!

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning
    kram Rosa

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig