onsdag 10 april 2013

ETT BIJOUTERIE LOTTERI

****HOME BOHEMIA lottar ut söta prinsesskronor på valborgsmässoafton****


Örhängena är gjorda av silverfärgad stål (som inte missfärgar) och med en cubic zircon i mitten.

Cubic zircon (cz) är en syntetisk ädelsten med lång hållbarhet...en laboratorietillverkad DIAMANT!!

Storlek på kronan: 1 cm x 0,6 cm.

Örhängena är verkligen jättefina och finns inte att köpa i Sverige!!!


  

Reglerna är enkla:

1. EN KOMMENTAR här i inlägget så att jag vet att just du vill vara med= 1 lott
2. EN KOMMENTAR här i inlägget samt LÄNKA till lotteriet på din egen blogg= 2 lotter

Resultatet presenteras här på bloggen på valborgsmässoafton...så senast dagen innan behöver du kommentera. Skriv då gärna hur många lotter du vill ha.


****LYCKA TILL****


Kram Maria








11 kommentarer:

  1. Åh, så fina! Länkar med bild från min blogg och kniper två lotter :)
    Ha en fin dag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Så läckra örhängen;)))
    Tar en lott....är helt oteknisk o vet inte hur man länkar (man får väl skämmas:))
    Ha de gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra örhängen! Jag prövar lyckan med en lott och hoppas att det är vinstlotten=)
    Ha en fin torsdag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Tack för din fina hälsning hos mig! :-) Vilka fina örhängen, jag är så svag för kronor i alla möjliga modeller. Jag prövar lyckan direkt och tar två lotter, jag länkar från min blogg.

    Ha en fortsatt fin kväll!

    Kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  5. Så fina örhängen är gärna med,tar 2 lotter
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Åh, vilka fina örhängen!
    Självklart vill jag vara med i din utlottning...
    Så 1 lott tack, är nämligen blogglös!
    Ha det så fint önskar Ragna Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Oh those earrings are so lovely- i would love a chance to win! :)
    Cheers!
    Christina

    SvaraRadera
  8. Hmmm...jag hade visst lite bråttom då jag kommenterade i dagens inlägg. Jag vill gärna vinna och jag länkar också.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  9. Hittade en ny blogg som är fin och då vill jag gärna tävla! 2 lotter tar jag och hoppas.
    Ha en fin helg!
    Krakm Eva

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig blogg du har. Jag vill gärna vara med i lotteriet. Örhängena är ju hur fina som helst - som små kronjuveler.
    Trevlig helg!
    Kram Christina

    SvaraRadera
  11. Men hur har jag lyckats missa din fina utlottning!?:/
    Vill gärna vara med, tar två lotter tack!:)
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig