onsdag 27 februari 2013

Fikastund

Vi blev fikasugna...och inget hembakat fanns hemma...då är det fint med ett litet bageri runt knuten...



                                              Det lilla chokladbakverket blev MIN...mmmm!!!

Jag känner verkligen för en riktig BAKDAG snart...och fylla fysen...men undra just hur jag ska bära mig åt för att det ska finnas lite kvar där...med två tonåringar i huset som "nallar och mumsar" när jag är på jobbet...hihi....

                                                                     Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Tittar in för att önska dig en fin namnsdag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Mums! Gott namnsdagsfika :) Grattis. Vilken tur du har som har så nära till ett fint bageri.

    Kram
    annika

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig