måndag 21 januari 2013

Underbara helg

I helgen har jag haft beredskap men det har varit såå lugnt...jag har inte behövt jobba utan har fått vara hemma och NJUTA av vårt fantastiska vinterväder...UNDERBART...LJUVLIGT...

Jag har turen att få bo både bredvid å-promenaden som leder till naturreservatet Oset samtidigt som det är ett behändigt avstånd till sjukhuset i händelse av EMERGENCY...så fint vid beredskap...

Jag hoppas ni alla har fått fylla på era D-vitamin depoer i helgen...i SOLSKENET...









                                                       Ha en fin start på nya veckan !!
                                                                   Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga vinterbilder!
    Visst har det fyllts på i d-vitaminförrådet i helgen, känner mig fortfarande lite nerkyld;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt vackra bilder..jag har jobbat hela helgen ..men då jag jobbar i hemtjänsten får man ju mycket frisk luft mellan varven..der är perfekt..fast i lördags var det -23 på morgonen inte lika skönt
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Hihi...vi har lite av samma tema idag :))
    Ja visst är det härligt med fint vinterväder!!
    Ha en fin kväll!!
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Så härliga vinterbilder!!

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Jag blir så glad av ditt inlägg Maria. Din glädje och energi lyser genom varenda rad och dina vinterbilder är fantastiskt fina. Jag hoppas att din vecka har fortsatt med samma härliga känsla. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig