söndag 16 december 2012

Söndagsbild

 
Det är så mysigt att tända värmeljus i kaminen i köket...den är inte inkopplad utan står där som dekoration...så här på helgen tänder jag ljusen så fort jag vaknar...det är så härligt att sitta och äta frukost i skenet från smideslocket...
 
 
 

                                             Kika på fler av fabrikens söndagsbilder HÄR


                                                              Ha en fin adventssöndag

                                                                      Kram Maria                

14 kommentarer:

  1. Så gulligt! Tur du får fuskmysa också!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken ljuvlig kamin! Och fint med ljusen i.
    Ha en skön söndag!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  3. Men åh så fin, vilken lycka att ha en sådan!

    Ha en fin söndag =)
    Kram Catta

    SvaraRadera
  4. Vi har också en kamin som vi bara tänder ljus i. Visst är det mysigt!

    Önskar dig en fin tredje advent!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken fin kamin! Tack för titten och den fina kommmentaren på min blogg! :)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. OH!!! Vilken läcker kamin... nu blir jag riktigt avis på dig ;)

    Önskar dig en finfin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Mysig kamin...och granen tittar fram också, hihi...
    Ha en fin kväll!
    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Hej, vilken fin blogg du har! Så mysigt med kamin speciellt i detta vinterväder!

    Ha en fin kväll!/Elin

    SvaraRadera
  9. Så mysigt det ser ut :) Vi har också bara vår kamin till pynt, men den är så genomrostig, så det är omöjligt att öppna luckorna ;o))) Vi får ha ljus uppe på den istället....mysigt det med!!

    Ha en skön kväll!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  10. Önskar dig en riktigt fin, god jul! Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Vilken gullig kamin!:)
    Kikar in för att önska dig en riktigt GOD och mysig JUL!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Naturens skönhet
    är obeskrivlig.
    Kung Bore har målat allt
    i silver och guld.

    Jag vandrar
    genom vinterlandet.
    Snön knarrar
    under mina fötter

    Gnistrande pärlor
    pyntar trädet
    Och jag får njuta
    alldeles gratis.

    Kylan biter
    I mina kinder.
    Solen står lågt
    och värmer inte.

    Frusna händer,
    frusna fötter
    men tankarna på vänner
    ger mig värme i hjärtat!

    En riktigt god jul till dig och de dina önskar jag dig från ett vintrigt Gotland!

    SvaraRadera
  13. Vilken otroligt vacker kamin Maria och jag kan tänka mig att det är riktigt mysigt att sitta där och mysa i ljusens sken.

    Ta hand om dig vännen och ha en riktigt god jul och ett gott nytt år.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  14. Kikar in för att önska dej en God Jul, med mycket mys....o ledighet! ;))
    Kram kram
    Bia

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig