söndag 9 december 2012

Riktig julstämning...

                                ...var det på Stortorget på söndagkvällen och O Helga Natt.

                                     Kallt var det förstås...precis som det brukar vara.
Vi kom i tid men inte i tillräckligt tydligen...trots att vi stod 10m från scenen så såg vi inte
                                      speciellt bra...jag är väl för kort i rocken...hm...

                                 Några bilder blev det förstås...ja...ni får ta dem som de är...


                                        Kyrkfönstret är så fint som bakgrund på scenen...

                                                                                      Molly

                                                                            Eric och Hjalmar

       Roliga Jenny
 
Min dotter hade Jennys mamma hade som klassföreståndare när hon gick på mellanstadiet på Karl Johan skolan...en underbar lärare!! De är så otroligt lika till utseendet och har samma röst...
 
 
Av isprinsessorna såg jag nästan ingenting...jo på storbildsskärmen förstås...den enda bilden jag har togs i blindo med handen högt ovanför huvudet...och det var bara Malin som fastnade på bild...
 
 
 ...men de var med all säkerhet såå fina!!
 
Väl hemma igen så fick vi tina upp oss länge...dottern och jag...med både med bad och glögg...
 
Söndagskram
 
Maria
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Det ser ut som en riktigt mysig julkonsert och jag känner igen det där med att vara för kort i rocken. Ibland önskar man att man hade fått några extracentimeter...
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  2. Ser riktigt mysigt ut!:)
    Jag är alltid för kort i rocken och hamnar alltid bakom någon som är lång plus att denne långe gärna har en vän som han/hon vill stå väldigt nära så att jag inte kan se ett smack åt sidan ens;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder du fick till! jag stod snett bakom vid konditoriet, så det blev inga fina bilder för min del!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Tack för din söta kommentar hos mig!
    Kan tänka mig att det var vackert!!fina bilder.

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig