onsdag 14 november 2012

Sötaste tomtarna


Jag kan inte säga att jag har speciellt många tomtar till jul...utan julpyntet består mer av andra saker...men dessa nissar är oemotståndliga!!! Såå underbart söta!!!

Jag hittade bilden på Karlslunds Herrgårds facebook sida...där de gör reklam för sitt julbord. Det känns redan som om dessa tomtar är ett måste till jul...

Ha en härlig torsdag alla bloggvänner. Här blir det mycket jobb imorgon eftersom jag först jobbar heldag och som sedan fortsätter med beredskap...natti natti...

                                                                   Kram Maria

                                                 

10 kommentarer:

  1. Sötnissar:)
    Jag har sett liknande i 101 idéer fast då är hela jordgubben en luva med gräddtofs och luvan står på någon utstansad tjock pepparkaka ser det ut som -också kanonsöta!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Känns så längesedan jag tittade in till din fina blogg men nu skall jag ta igen missade inlägg, passar bra eftersom jag håller på att kurera mig med piller och varma drycker för att snabbt som bra den få Teneriffa-bacillerna att lämna min kropp.
    Ha det gott kära vän!
    Raina

    SvaraRadera
  3. Såå söta!!! Tänk ett helt gäng små nissar på silverfatet...fast nästan så söta att det blir svårt att äta upp dem;)

    En härlig torsdag till Dig också!!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  4. Men dom var söta!!! Så söta att men bara vill äta upp dom.. fast det är ju lite synd ;)

    Ha en bra dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Vilka plutti nuttiga bär/tomtar.
    Söta

    SvaraRadera
  6. Så söta! Jag gillar också din pepparkaksburk. Låter som tuffa pass med jobb. Själv ser jag fram mot fredagen då det är kortare arbetsdag och så vann jag biljetter till Öl & Whiskeymässan nu i helgen.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  7. Men oj vad dom ser goda ut :) mums !!
    Nu blev jag hungrig på nåt gott, innan läggdags !!men det är bar dumt att äta så här sent men ändå......
    God natt på dej!

    SvaraRadera
  8. De ser goda ut ...skulle inte bli långlivade här
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  9. Hihi ja de är jättesöta, så finurliga :-)
    Önskar dig en riktigt fin helg
    kram Anneli

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig