måndag 26 november 2012

Mina julkort

Så här ser de ut...mina fem julkort som jag gjorde hemma hos Anette...
Några fler ska det bli eftersom jag fortfarande har lite material kvar...en egen julkortskväll får det bli här hemma...jag måste bara köpa en sådan där fin God Jul-stämpel först...




Kram till er alla och ha en fin adventsvecka...jag jobbar tre dagar den här veckan och sedan ska jag åka till Clarion Arlanda och Sky City på en tvådagars kongress. Det blir ett trevligt avbrott i vardagen nu när jag får komma iväg och förkovra mig lite...bo en natt på hotell...och äta en 3-rätters middag med underhållning tillsammans med kollegor från hela Sverige...

Maria

7 kommentarer:

  1. De blev jätte fina:)
    Mysigt med avbrott i vardagen med lyx och hotell!

    ha en bra dag

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så härligt att få åka bort en stund:)
    Kanonfina kort! Fint med stämpeln, måste jag nog kika efter vid nästa stadsbesök;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket lyx att få resa iväg och bo på hotell :)

    Fin fina julkort du har gjort!

    Önskar dig en skön resa.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Det är så roligt att få hemmagjorda julkort...men det är sällan man får det, tyvärr...men folk
    har väl inte tid i den stressiga tid vi lever i förstås...
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så jättefina julkort....finast är de man gör själv ;o)) Frågan är bara om jag hinner med det i år, tvivlar!!
    Må gott och kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  6. Jättefina kort du har gjort
    kram Rosa

    SvaraRadera
  7. Tjusiga kort! :) Vad duktig du är. Själv att jag och skrev julkort hela kvällen igår. Dock butiksköpta. ;)

    Jag hoppas du fick en trevlig hotellvistelse med både god hotellfrukost och trevliga möten med kollegor? :)

    Ha en fin vecka Maria.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig