lördag 3 november 2012

Happy Halloween


Jag önskar er alla en riktigt HÄRLIG halloween helg...fredagen gick så otroligt fort...vi handlade och fixade...plockade och städade...sydde och bakade...för idag ordnar vi en liten fest!!!

Spökdukning kommer det att bli förstås eftersom det är halloween...men klädsel får man välja..scary eller 60-tal...gamla rockklassiker och 60-talsmusik kommer vi att spela hela kvällen...

Jag har klippt, sytt och tråcklat...så nu ÄNTLIGEN är kostymen klar...jag säger bara Flower Power...hihi...

                                                                     
En AWARD har jag fått av Marianne på Min lilla Skrubb och den är jag oerhört stolt över...TACK du fina!! Jag lägger den på en speciell plats i hjärtat...

Jag har bestämt mig för att skickar den vidare till ALLA bloggar som jag brukar kika in på och lämnar kommentarer hos...I love your blogs!!!

                                                         Kramis Maria


6 kommentarer:

  1. Grattis till awarden den är du värd!

    Hoppas festen blir lyckad!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vill se din flower power! Å vad kul med party!
    Här blir det inte mycket till party, utan en lugn kväll med mycket ljus och säkert ett litet kyrkogårdsbesök, om inte regnet tänker fortsätta vräka ner som det gör nu:(
    Hoppas du får en härlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis!!

    Hoppas du får en lyckat fest med många skratt, god mat och vin!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Grattis till en mycket välförtjänt award Maria! Den är du och din fina blogg verkligen värda. :)

    Jag hoppas att ni fick en riktigt härlig fest och flower power låter spännande. :)

    Ha en fin söndag!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Tack för titten!
    Vilka härliga vantar du visar i tidigare inlägg...jag gillar grått!
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till awarden..
    Hoppas helgen blev bra
    kram Rosa

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig