onsdag 24 oktober 2012

Lyckan över en loppad bok

 Jag har köpt en inredningsbok...det där ser inte ut som en inredningsbok tänker säker ni...


En tur på second hand och jag blev så förjust i den här boken där den låg framme på ett bord...jag blev alltså förtjust i utsidan!! Den kommer att bli fin att låta ligga framme tänkte jag då...alltså är det en inreningbok!!...men jag tycker även om färgerna...stilen...och kanske lite lite för att jag blivit en yogis...den passar in i mitt liv just nu...lite österlänsk influens...


Jag tog med mig boken för att gå och betala...och upptäcker att det verkar vara en vacker novell skriven på engelska...en amerikansk bästsäljare...och några rader på baksidan får mig att även vilja läsa den...trots att den var köpt för inredning...hihi...

...powerfully alive...like a waking dream...haunting...magical...impossible to forget...a triumph...beautiful...heartbreaking story...



               Den verkar inte heller vara skriven på en alltför svår engelska...såå...


...nu längtar jag till en ledig dag...soffmys med en pläd...massor av levande ljus...en kopp te...fluffiga sockor...och en stund när jag umgås bara med mig själv...och så boken förstås...en riktig tjejbok...



                                                             Ha det fint ni med
                                                                Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Håller med dig... vacker framsida något speciellt med färgerna :)

    Ha en bra dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Väldigt vacker bok .. Kanske är bra oxå. Ha det fint
    Kram Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig