tisdag 16 oktober 2012

Dekorativa flaskor

I köket har jag flera fina flaskor...de här två har jag hittat i matbutiker på senare tid...de ser väldigt goda ut!! men just nu får de stå framme som dekoration...
 
 
 
 
 
 
 
 
Föräldrarna åkte på en resa till San Remo och jag var blomvakt!! Till mig hade de köpt en flaska olivolja...från en fabrik som de besökte...som TACK för hjälpen...
 


Jag älskar olivolja och till nästan allt...använder mycket i matlagning...men även som tilltugg...det är så otroligt gott att doppa bitar av parmesan och ciabatta i en god olivolja...jag ser fram emot att prova den här!!!

 
Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Visst är det fint med fina flaskor och olivolja är ju inte fel att få som Tack present!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Ätbara presenter är så himla trevligt att få, och den där flaskan olivolja ser ju god ut på utsidan så innehållet är nog säkert en upplevelse!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också fina flaskor som är dekorativa.
    Vad kul att få en sån fin olivolja... gissar att den är jättegod :)

    Ha en fortsatt bra vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Vilka läckra flaskor förstår att du inte vill öppna dessa.
    Du får njuta av olivoljan istället!
    Ha en fortsatt bra vecka!
    Kram Raina

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig