söndag 16 september 2012

Söndagspyssel


Jag hittade två inspirationsbilder på nätet igår...ett pyssel som jag själv har tänkt prova på att göra...så välkommen att ta del av mitt söndagstips!!



Tänk vad man kan göra av loppade handvirkade dukar och gamla syltburkar...de kommer att bli så fina att tända nu när höstmörkret kommer smygande...vackra och romantiska...det är bara att låta fantasin flöda!!

Kika in hos Crafts by Amanda så kan du läsa en ordentlig beskrivning om hur du ska göra.

Jag ser verkligen fram emot ett litet paket som kommer att komma till mig den här veckan...fick ett sms igår om att nu är den på väg...en lite present som jag beställt till mig själv...TACK Maria för att du har gjort den till mig:)


                                                           Ha en härlig söndag

                                                               Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Så fina ljuslyktor! Det kan man aldrig få för många av.. Mysigt att tända dem nu när det börjar bli mörkt ute. Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Jättefina och tänk att så enkla ting kan bli så vackert

    ha en bra vecka
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Fiffigt! Fina ljuslyktor kan man inte ha för många av ;) gissar att dom ger ett mysigt sken.

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Vilka söta, kul tips!
    Jag brukar göra en annan variant med virkat, lyser jättemysigt i vintermörkret:)
    http://minlillaskrubb.blogspot.se/2011/11/ljuslyktor.html
    Ha en härlig dag!
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  5. Ja det var en riktigt bra idé..ser både väldigt snyggt ut och kan tänka mig att det ger ett riktigt mysigt sken.
    Kommer absolut att pröva det jag med..tack för tipset:-)
    Må så gott
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Åh dem ljuslyktorna blev ju så fina!
    kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig