onsdag 19 september 2012

Ringar i silver

Mitt paket kom i veckan precis som väntat...jag har varit så nyfiken på hur ringen skulle se ut i verkligheten...och den blev verkligen lika fin som jag föreställt mig...och passade perfekt...


Ganska nyligen fick jag se en sådan här skedring för första gången...och blev kär...jag vill också ha en tänkte jag...men var köper jag en sån? Väninnan hade köpt sin på Öland för flera år sedan...hmm...

Jag googlade...och hittade Maria som har gjort den här skedringen till mig av en gammal silversked. Jag fick välja skeden själv från bilder som hon visade mig...och jag berättade min ringstorlek...nu har den äntligen kommit med posten från Iggesund...TACK!!!

Ringen nedan köpte jag i förra veckan på marknaden i Blanes (Costa Brava)...även den är en silverring som jag blev förtjust i från första stund.


       Jag är så glad över mina ringar...och det är så kul att köpa något fint till sig själv ibland...


Ja ni känner väl igen er...hihi...det här är garanterat en vanlig syn hemma hos er med...en bloggare är alltid beredd med kameran.


                               Det här blir mitt inlägg nr 100 sedan starten i januari...kuul!!

                                                              KRAM till er alla från mig

                                                                               Maria

7 kommentarer:

  1. Riktigt fina, gillar verkligen "silverskeden"!
    Kameran ja, den känner man sig ju naken utan nu mera;)
    SV.det är vete i kudden som jag köpt på Granngården, en hel säck köpte jag, kanske går att få i lösvikt också?:)
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  2. Skedringen är ju döläcker!! Själv har jag köpt ett hängsmycke av en silversked som hänger i ett svart läderband. Borde kanske köpa "din" ring till det.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skedring var något nytt, den är jättefin!
    Jag gillar ringar som är lite storlek på,
    du är jättefin i dina nya ringar.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Vackra ringar. Jag har en skedring, en gaffelring och en skedberlock sedan några år tillbaka. De är de finaste smycken jag har.:-) Kram

    SvaraRadera
  5. Har jag aldrig sett en skedring ..jätteläcker var den
    ha en bra dag
    och en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. Jätte fina ringar du har köpt! Skedsmycke är väldigt vackra! Grattis till ditt hundrade inlägg! Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Men vad kul! Nu råkade jag hamna hos dig när jag själv googlade lite för inspiration, så bär du mitt alster:-) vad är oddsen? Jag håller på i liten skala på hobbynivå. Glad att du tycker om ringen!
    Ha det gott!
    Med vänlig hälsning,
    Maria från Iggesund;-)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig