fredag 21 september 2012

Morgonyoga

Idag visar jag lite inspirationsbilder som jag hittat på nätet...kameran fick vara hemma för ovanlighetens skull...

Jag  har ledig fredag men var uppe tidigt...cyklade iväg till ett morgonyogapass mellan 7 och 8...vilket härligt sätt att väcka kroppen på!!

Jag är nybörjare och det här var första gången som en inledning på dagen...UNDERBART!!

Det blev inte sämre när jag kom ut och fick cykla hem i strålande sol och under en klarblå himmel...lite höstkyla kändes i luften...men det var bara friskt!

Här hemma har jag nu ätit grötfrukost och kaffet har puttrat klart...nu är jag REDO att fortsätta dagen.

Det kommer att bli en sådan där knasig dag när allt ska fixas och helst på samma gång...15 och 18-årskalas här hos mig imorgon med allt vad det innebär...och jag städar, målar och möblerar om...inte på grund av festen...utan förehavanden som jag startat upp tidigare i vecka...nu måste jag bara få lite stil på det hela...hihi...

Yogapasset behövdes verkligen...nu är jag full av energi!!

Se och njut...

Önskar att solen får lysa på er alla idag

Kram Maria














5 kommentarer:

  1. En stor fläskig kram från mig-:-D

    SvaraRadera
  2. Jisses, vilken härlig morgon, jag känner energin ända hit!:)
    Ha en fin helg!
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder önskar att man var så vig.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Det är så skönt med yoga, tyvärr har jag riktigt ont i en axel och kan inte yoga längre...ja inte något då jag måste använda armarna. Härliga bilder du har hittat!

    Ha en skön helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig start på dagen. Vackra bilder du visar.

    Önskar dig en skön helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig