onsdag 22 augusti 2012

Hur tänkte jag nu?

 
Min omgivning undrar säkert lite ibland när jag visar mina loppisfynd (även fast de vid  det här laget är ganska vana)...som de här träklossarna från 60-talet...jag minns att jag själv lekte med likadana som barn...och kunde inte motstå att köpa dem när de dök upp på loppis...
 

En hel glasslåda med klossar var till salu för 15 kr...och trots att de är kantstötta...och väldigt mycket lekta med...så är de jättefina!!


Det enda problemet är...vad gör jag nu med klossarna nu? Mitt yngsta barn fyller snart 15 år...och det var länge sedan han lekte med klossar...jag har absolut idé-torka...och behöver all hjälp jag kan få!!


                                                                           Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Du har ju ställt upp dom så fint så att dom är till dekoration var som helst hemma hos dig!
    Agneta

    SvaraRadera
  2. måla dem vita och självaste bokstaven svart (eller tvärtom) så har du neutrala bokstäver att ställa fram lite här o var i huset. Härligt fynd. Är själv på jakt efter såna...

    SvaraRadera
  3. Oj då! Har du hittat de där klossarna! Jag har nog en hög ligger i en kartong i källaren! Spännande att se vad du får för tips! Det ovan var ju coolt!
    Kram helena

    SvaraRadera
  4. Vilka fina!
    Gör en liten tavla. Bygg en liten ram till dom, utan glas, så kan du ändra konstellationen på dom efter humör som du gör nu och då behöver du ju inte ta bort leksaksfunktionen utan den finns där om du skulle få minibesök:)
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  5. Har faktiskt ingen aning vad man kan göra med klossarna, du får säkert många förslag.
    Annars är de fräcka precis så som du ställt upp de nu.

    Kramkram,
    Anneli

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig