torsdag 5 juli 2012

HÄR är vi...

Jag har inte visat speciellt många foton på mig och mina närmaste på den här bloggen...det känns som om det börjar att bli dags att vi presenterar oss lite närmare.

Jag tycker själv att det är trevligt med lite bilder på andras bloggar. Det är alltid kul att få ett ansikte.

Så HÄR är vi:)


 Den första bilden är på mig...Hej!!

Här är mannen i mitt liv...min livskamrat och särbo sedan 5 år...vi kommer att fortsätta vara särbos ett bra tag till eftersom vi båda har tonåringar som ingen av oss kan flytta ifrån...vi bor 20 mil ifrån varandra.


       Jag har tre fantastiska ungdomar...varav två bor hemma...och även några fina bonusbarn:)


                 Min yngsta son heter Jacob...en go och glad kille som spelar massor av fotboll.


Här är min dotter Rebecca till höger tillsammans med sin kusin Julia...två fina tjejer som vuxit upp tillsammans.



            Min äldsta son Christopher bor i Linköping tillsammans med flickvännen Martina.


                                                                  Kram Maria

1 kommentar:

  1. Så roligt att få se er! Jo jag håller med, det är alltid kul att få ett ansikte till den man pratar med :-)
    Men så bra ni gör det, att vara särbos och bo 20 mil ifrån varandra..
    Ha en fin kväll
    Kram Anneli

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig