fredag 29 juni 2012

Underbara SOL...

Det är länge sedan man INTE behöver ta med sig gummistövlar och stormlykta när man går ut (känns det som)...men nu har de snällt fått stå kvar på stolen inomhus...underbart att solen tittar fram igen!!!

De här små söta stövlarna är loppade och i storlek 25...köpta som dekoration...även stormlyktan är ett loppisfynd.

Jag jobbar fortfarande och börjar inte min semester förrän om 2 veckor...så ännu finns det  hopp om en riktigt fin sommar!!



Nu är det fredag igen men jag har en jobbarhelg framför mig...eller rättare sagt så har jag beredskap hemma och får åka till jobbet om det behövs...ifall någon mår dåligt och måste opereras...tråkigt nog så blir människor sjuka ibland:(

När jag inte jobbar denna helg så kommer det att bli mycket fotboll...yngsta sonen är med i Örebrocupen med start igår...så på min lediga torsdag njöt jag av det fina fotbollsvädret. Helgen kommer väl bli lite si och så om man ska tro på prognosen.

Jag önskar iallafall er en FIN helg...och hoppas att solen lyser på ER!!!

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Så söta små stövlar, passar väl utmärkt till dekoration tycker jag!
    Här kan vi inte skryta om midsommarvädret, oj vad det regnade. Tur i oturen så brukar vi inte fira midsommar alls konstigt nog, inte av någon speciell anledning, det har bara blivit så.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Gulliga stövlar... perfekt dekoration tycker jag :)

    Idag är det hel grått och regn inte den minsta ljusning i horisonten och endast 12 grader.. kanske blir en loppisrunda.

    Önskar en skön helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig