söndag 3 juni 2012

Söndag

En riktigt lat söndag blev det...och fy vad trist väder...regn...regn...regn...
Yngsta sonen hade en hemmadag...och "chillade" som han själv säger...

Jag och kärleken "chillade" också...hihi...sovmorgon och långfrukost...det bästa med söndagar då ingenting är planerat och bokat...man kan ta dagen som den kommer...och göra vad man vill...idag valde vi att vara inomhus...


En liten sväng till stora köpcentrumet blev det...några små ärenden hade vi...men vi var inte ensamma om att åka dit...en regning söndag som den här så var halva stan där...så vi åkte därifrån så fort vi kunde...


Syrener är ljuvliga...jag undrar just om det finns några kvar till skolavslutningen...Syrener och skolavslutning hör ihop tycker jag...


Jag har plockat in några kvistar till vasen i vardagsrummet...måste njuta av dem så länge det varar...


Dottern kom hem från sitt läger nu ikväll...trött och nöjd...trots skavsår...
Det har bara varit några veckors uppehåll...men ändå måste tydligen fötterna vänja sig vid konståkningsskridskorna igen...

Nu blir det verkligen en kortvecka på jobbet...två dagar...sedan är jag ledig från och med onsdag igen...
Ha en fin ny vecka

Kram Maria<3

6 kommentarer:

  1. Syrener är så vackert och doftar gott. Med denna "kylan" vi har nu så håller sig säkert syrenerna till skolavslutningen. Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Such a lovely vignette with your beautiful lilacs! So glad to know you came by!

    SvaraRadera
  3. Ja visst är syrener så vackra... Stackars dotter din som har så skavsår.. Brukar trösta mej med då får det att man har riktiga prinsess-fötter.. :)
    Ha en fin dag !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du valt att följa mig, blev så glad!

    Låter som du hade en riktigt skön söndag ;) att bara vara dagar skulle man ha ofta.

    Önskar dig en god start på veckan.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Visst är det lite examen över syrenen.. Och liljekonvaljer - det är väl också en skolavslutningsblomma, eller hur?

    Vi får se vad det blir för blommor i buketten i år. Vi har inte skolavslutning förrän den 14 och 15 juni..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  6. Syrener är så fina och doftar underbart! Håller helt med dig att syrener och skolavslutningar hör ihop.
    Kram
    A

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig