torsdag 28 juni 2012

Snart vänder det...

Vilken underbart TUR vi hade med midsommarvädret...såå härligt...såå soligt...det blev en fantastisk dag och kväll hemma hos goda vänner...vi var 15 vuxna och 2 barn mellan 9 och 88 år...


     Sillunch...maräng- och jordgubbstårta...jordgubbar och glass...grillmiddag...och fruktdessert...


Bad och lek i poolen (27 grader)...och en tipsrunda i trädgården där de ljuvliga vita blommorna fångades på bild...


                                En underbar rosa bukett av Pion och Stjärnflocka stod på bordet.


        Vacker fruktdessert inpå småtimmarna...det märks att värdinnans dotter jobbar inom                    restaurangvärlden...precis som förra sommaren på Svartsö i Stockholms skärgård. Nu efter midsommarafton har sommarvädret försvunnit igen...grått...blåst..och regn!!

Fast jag känner på mig att NU vänder det snart!!!

Kram Maria



2 kommentarer:

  1. Ja midsommarvädret var verkligen härligt i år:-) Men nu vill jag ha ännu mera värme...solen lyser men det blåser kallt.
    Så härligt ni verkar ha haft det på midsommar!
    Ha nu en fin dag
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Det ser verkligen ut som ni hade det härligt!

    Jobbar som bara den sista dagarna innan semestern så jag hinner inte med mycket annat.. puh
    Försöker dock titta in till er och kolla vad ni har för er.

    Ha en skön kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig