lördag 16 juni 2012

Min Madonna

Min madonna har fått ett nytt halssmycke...en fin kedja med ett kors fån Skottland hänger numera runt hennes hals.

´
Madonnan har jag köpt på loppis i Barcelona...och trots att hon är både kantstött och gammal så är hon såå fin som hon är:)


När jag och kärleken bokade vår långweekend till Barcelona förra året...så stod loppis...madonna och ikoner högst på min önskelista!! Hela min DRÖM blev uppfylld:)


Korset fanns redan sedan många år i mina gömmor.


Fy vilken trist lördag...regn...regn..och regn här i Stockholm...men det passar oss utmärkt!!! I går  hyrde vi en släpkärra och åkte till IKEA där vi handlade till två tonårsrum som behövde förändras lite.

Fakturan?? Jag gissade på 10 000...kärleken på 9000...med det slutade på 11 500 kr!! Förutom resårmadrass, garderob och en byrå...tänk vad lite småplock gör!!

 Idag ligger vi inte på latsidan....FY vad många kartonger!! Jag har rensat och sorterat...påsar till tippen och påsar till Myrorna...kärleken skruvar och monterar...vad fint Vendela och Philip kommer att få i sina rum nu!!

                                                                  Kram och ha en fin helg

                                                                             Maria

4 kommentarer:

  1. Hvor er din madonna dog smuk. Den model har jeg ikke set før.
    Ikea... der kommer vi altid mindst en gang i sommerferien :-)
    Min mand elsker at gå rundt i køkken og skabsafdelingen!

    Hav en fin helg
    Birgitte

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar madonna förstår att du är glad i den. Låter som ni har mycket att göra idag efter den trevliga turen till IKEA. Kommer säkert bli så fint i barnens rum. Ha det gott!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  3. woow,,,,,de där smycket gilla jag :)
    såååååå de blev at handla istället då....
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra lördag trots vädret ;)

    Vi har också dåligt väder så det fick bli en loppis runda.. några fynd blev det faktiskt.

    Önskar dig en skön söndag.
    Kram Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig