tisdag 5 juni 2012

Ett smyckefat

Jag har ett smyckefat till många av de smycken som jag använder mest...de blir både lätta att ta på och är fina att titta på när jag inte använder dem...


Fatet är av plåt och ett av mina många loppisfynd...jag blev förtjust så fort jag såg det...och bestämde mig redan då för att det skulle bli just ett smyckefat...


En del är guld...medan andra är silver...sedan finns det förstås några som är båda två...själv är jag definitivt en guldtjej!!!


Det finns väldigt många fina silversmycken...men på andra...själv trivs jag bäst med guldfärgade...


Denna ljuvliga Hortensia i blå-lila ton är från Trädgårdföreningens växthus...ett så mysigt ställe att både luncha och fika på...kameran glömde jag hemma...och bilden är tagen med min lilla mobil...


Kram Maria<3

2 kommentarer:

  1. Vilket vackert fat, tycker verkligen om färgerna och mönstret. Och så har du ju hittat ett praktiskt användningsområde för det :-)

    SvaraRadera
  2. Mycket fint fat med läckert mönster!

    Jag är också en "guldtjej" ;)

    Ha de gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig