fredag 1 juni 2012

Efter regn kommer solsken

En riktigt grå fredag fick vi idag...och mina bilder idag är faktiskt också lite grå...hihi...de är från köket i kvällsljus...jag har skugga i mina rum på kvällen...och sol på morgonen...


De tre vaserna i lila ton är loppade...de har fått en plats tillsammans på en hylla i vardagsrummet...ibland plockar jag ner och ställer blommor i dem...allt efter säsong...

 

Det blir fint bara med något så enkelt som hundkex...synd bara att de inte håller så länge...kexblommorna börjar ganska snabbt att skräpa ner...

 

Ett par dagar får vi njuta av dem iallafall...men ombyte förnöjer...det är bara att plocka med sig något nytt hem från promenaden...

                 Kom ihåg mina vänner...efter regn kommer solsken!!! Ha en fin helg!!

                                                                   Kram Maria

1 kommentar:

  1. Fint i all enkelhet ;)

    Önskar dig en skön helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig