onsdag 2 maj 2012

Ett färgsprakande fyrverkeri

På Valborgsmässoafton jobbade jag under dagen och har sedan haft beredskap ända fram till denna morgon...helgen har varit otroligt lugn...och jag har fått vara hemma...men varit beredd...just in case:)


När jag kom hem efter jobbet på aftonen så hade kärleken lagat god middag till mig och yngsta sonen.

Sedan satte vi oss på cyklarna och trampade till slottet med sitt välbesökta valborgsmässofirande...som traditionsenligt slutade med ett makalöst fyrverkeri.

Elden brann på en liten flotte framför slottet...vårtal hölls av Pernilla Månsson-Colt...ljuv sång av både körer och solister.


En snabb sväng in på bloggen blev det också...och tänk vad KUL...jag hade fått en AWARD av Eva med bloggen evalevabo...TACK snälla du!!

                                                              Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig