tisdag 22 maj 2012

En prinsessbakelse

En bild på en söt och ljuvligt god bakelse passar väl en dag som denna...prinsessan Estelles dopdag!!
Vilken fantastiskt fin sommardag hon fick vår lilla sessa...

Jag har jobbat och har inte sett något från sändningen i tv...och nu ikväll ska jag på sonens fotbollsmatch...men media kommer att göra sitt...ingen kommer att missa denna dag...


Denna goda smultronbakelse köpte jag till kaffet på Smultrongården som ligger strax utanför Örebro...en riktigt mysig heminredningsbutik på landet som även har kläder...smycken...och gott fika!! Det är inga nytagna foton jag visar er idag...


Här är mina barns fina dopklänning...kraaam till er alla från mig...njuuut så mycket ni kan av det fina vädret!!!


                                                                         Maria<3

9 kommentarer:

  1. Åh, vilken ljuvlig bakelse, dagen till ära och dopklänningen är såååå söt!
    Ja, inte lär man missa detta dop, det kommer säkert repriser och bilder!

    TACK för din rara grattishälsning hos mej idag!
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Vilka godingar. Och vilken fin dopklänning
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Oj den ser ljuvlig ut! Och den lilla prinsessan var ju så bedårande på dopet;)

    Smultrongården är min favoritaffär/café:)

    Ha en fin kväll!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  4. Ååååh vilken bakelse! Den hade jag gärna satt tänderna i denna ljuvliga fredag ;o)
    Ha en skön helg och njuuuuut!!

    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  5. Jag glömde ju att svara på din fråga om Malmö. Jag gillar Malmö, det är min stad :o) Jag är uppväxt precis söder om, men gick i skolan inne i Malmö. Så kan stan som min egen ficka. 'Parkernas stad' kallas den ju, med all rätt! Trots att det är en storstad, så känns den liten och man tar sig fram överallt med cykel. Avstånden är små...cykla ner till starnden gör man på ingen tid alls.
    Så har ni tid att besöka den i sommar så gör det :O)

    När du skrev att ni skulle hyra hus utanför Lund, så tänkte jag direkt på Minnas hus. Just nu kommer jag inte på vad hennes blogg heter...typiskt!! Lund är också jättefint!

    Kram igen :o)
    Ulrika

    SvaraRadera
  6. Så fina! Både bakelse och dopklänning. :)

    Jag hoppas att du njuter av en riktigt härlig helg?

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Ljuvlig dopklänning..lika söt som bakelsen!!

    Ha det gott!! Kramen ifrån Sanne

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vacker bakelse!
    Den skulle jag gärna vilja sätta tänderna i eller spara som prydnad;)
    Kram Anette

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig