onsdag 2 maj 2012

En blogg AWARD

Jag har fått min första blogg AWARD!! Så otroligt kul eftersom min lilla blogg bara har funnits i snart 4 månader...

                                 TACK fina Eva med bloggen evalevabo...gulle dig!!!

Liebster Blog Award vill lyfta fram bloggar som ej har fler än 200 följare...och enligt följande internationella regler. In order to accept the award the recipient will:

                                                   Thank the person who gave you the award
                                                          Link back to that persons blog
                                                   Copy and paste the award  to your blog
                                       Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less
                                                     that you feel deserve this recognition
                                              Let those blogs know by leaving them a comment

Då är det alltså min tur att skicka denna utmärkelse vidare. Något som är otroligt svårt!! Det känns som om det finns ett helt universum med fina...personliga...och härliga bloggar. Det är så underbart kul att besöka er alla!!

                                                      Jag har valt att ge mina awards till:

                                                                Norr om Köpenhamn

                                                            Vitt hus med svarta knutar

                                                              Emmas Vita Drömmar

                                                                 Min plats i solen

                                                                      Lisas Hus


                                           
                                                                     Kram Maria




3 kommentarer:

  1. Grattis till awarden och TACk för att du delade ut den just till mej!
    Vårhälsningar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej sötis!!
    Tusen tack för awarden, så gullig du är :o)
    Visst är det kul när man får uppskattning för sin blogg och man vet att man kan inspirera andra. Jag firar snart två år med min blogg. Kanske det borde firas ;o)

    Ha en härlig torsdag och må gott!!
    Kramar
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!

    Ett stort grattis till den fina awarden! :) Uppskattning kan man aldrig få för mycket av. Det värmer så gott i hjärtat och inspirerar till fortsatt bloggande. Så njut av din award! :)

    Och tusen tack för att jag är en av dem som du skickar den vidare till. Vad glad jag blev! Vilken fantastiskt start på dena helg! Tack! :)

    En härlig bonus är ju dessutom att jag nu också hittade hit här till dig och din fina blogg. En jättefin blogg som jag definitivt kommer att återvända till. :)

    Sköt om dig Maria och ha en fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig