fredag 6 april 2012

Påskgodiset är framdukat


Jag har tillverkat ett kakfat av gammalt porslin och genomskinligt silikonlim...det är bara att limma ihop och låta torka.


Nu till påsk är fatet dukat med chokladägg av olika slag...det är min absoluta favorit...


Det kan vara svårt att bara se men inte röra...men snart så är det fritt fram...och mer finns att fylla på!!


Jag undrar just om det kommer några påskkärringar det här året...det är första påsken i den här lägenheten och jag vet inte hur det brukar vara...dessutom har jag portkod dygnet runt och då blir det lite svårt att ta sig in.

Jag önskar er en mysig Långfredag

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Ser att vi har samma sorts godis, och det är svårt och låta bli och provsmaka...
    Önskar dig en riktigt Glad Påsk
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig