torsdag 5 april 2012

På väg till Blåkulla

Tänk när mina juveler var små...då ville de gärna klä ut sig till påskkärringar...och påskgubbar...jag bläddrade lite i mitt fotoalbum och hittade några härliga påskbilder.


Bilderna är som ni ser inte av den bästa kvalitén...utan är fotade med kameran på bilden...det var inga digitalkameror på den tiden:)

Mina älskade barn har hunnit bli 14, 17 och 19 år...men jag minns tiden som igår.


                                                                    Syskonkärlek...


                                                        Ha en fin kväll!!  Kram Maria

1 kommentar:

  1. Hej Maria!

    Ja det är mysigt med små utklädda påskkärringar och påskgubbar :) mina är också för stora för att klä ut sig nu.

    Kram och ha en riktigt fin påsk!
    Mia

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig