måndag 2 april 2012

Mitt finaste påskpynt

Jag tycker om att pynta med ägg till påsk...det är mitt absolut finaste påskpynt...det här lilla fågelboet gjorde jag förra året...och nu har det fått komma fram ur sin skokartong igen...


Äggen är köpta av en arbetskamrat...hans hönor är av lite olika sort och värper olikfärgade ägg...de är sååå underbara!! Jag blåste ut innehållet ur tre ägg och köpte dekorations halm till boet på blomsteraffär...nu har jag en påskdekoration som jag kan ta fram från år till år...


Titta gärna in på Fröken Fridas utmaning...där finns många fina påskpynt!!

                                 Jag önskar er en härlig start på påskveckan!

                                                           Kram Maria

           

                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig