söndag 15 april 2012

Köket

Idag är det veckans vilodag för mig...och det passar bra när det nu är söndag och allt...isshowen är passerad med några intensiva dagar...och nu är även ishallen städad...tänk vad många duktiga konståkningstjejer vi har i klubben...TACK för en härlig SHOW!


Idag visar jag lite bilder på inredningsdetaljer från mitt kök...
Där har jag två vägghyllor...och två djupa fönster med breda fönsterbrädor.... som betyder att det finns mycket plats för saker:)


Det mesta har jag fyndat på loppis...



Nu i veckan ska jag börja rensa på vinden, i källare, i skåp och alla garderober...en riktig vårstädning ska det bli...till min loppisförsäljning om ett par veckor...åh vad skönt det ska bli :)

Ha en fin söndag

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Hej Maria
    ja resna e skönt.....efteråt :)
    å missa nu inte........

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.....
    redan 75 fina bloggar med
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Hej
    så härliga ting på dina hyllor och vad skönt att rensa..
    har oxå rensat i helgen....
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig