tisdag 3 april 2012

Hon trotsar kylan

God kväll i stugan

Jag tog mig en tur till Magnolialunden häromdagen...de flesta träden där står i knopp...men så fanns det en av dem som sticker ut och trotsar kylan...en Stjärnmagnolia som faktiskt lite smått börjar att slå ut...



Våren kom verkligen av sig...och fy vad kallt det är när jag cyklar till jobbet på morgonen...vägrar ta fram vinterjackan igen:(

Här hemma blir det fullt hus till påsk...så kvällar går till att fixa och dona...mest ska vi vara här...men på påskafton åker vi alla en tur till mina föräldrarnas stuga...där är även min syster med familj...mysigt att ses alla tillsammans.



                                                                        Kram Maria





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig