lördag 7 april 2012

En blomma till påsk

Det är så härligt med blommor till påsk. Här är en gul Ranunkel som jag köpt till mina föräldrar...jag har planterat en utekruka att ta med till stugan på påskafton.


Den blev så fin tillsammans med några Narcisser och några spröda kvistar med björkris. Bilderna tog jag innan blomgruppen var färdig:)


Nästan hela min familj och även min syster och hennes familj varit i föräldrarnas stuga idag. Vi har ätit traditionell påskmat och mumsat på godsaker...kul att umgås alla samtidigt:) Synd bara att min stora son inte kunde komma med...lite sorg finns i en mammas hjärta...men vi är alla så glada och stolta över honom...han lever sin DRÖM!!


En liten knippe Tussilago är minst lika påskfin tycker jag.

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig