lördag 24 mars 2012

Spänningen är olidlig...

Idag har jag Frida-fest...jag ska tillbringa dagen och kvällen med min tjejkompisar i damklubben sedan 15 år...vi är 13 tjejer som träffas två gånger per år och har så kul ihop...två bor i Stockholm, en i Falun och resten i Örebro.
Jag vet fortfarande inte VAD vi ska göra idag...det är bara de två arrangörerna som vet (och vi turas om)...allt jag vet är tid och plats, hur jag ska vara klädd, kostnad och vad jag ska packa i väskan...det är alltid lika spännande så här innan...aktiviteten är något vi inte gjort tidigare...i höstas åkte vi fyrhjulingssafari...och sedan blir det traditionell middag på kvällen förstås.


              Köpte en liten kruka med små vita pärlisar igår...det blev så vårfint på köksbordet.



Nej nu är det dags att packa väskan och göra sig klar inför festen...kameran följer med förstås...och kanske en litet inlägg här på bloggen så småningom.

                                                Ha en fantastisk vårdag

                                                         Kram  Maria

1 kommentar:

  1. åh det blir säkert jätteskoj och
    många härliga skratt....Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig