onsdag 21 mars 2012

Om att puttra fram på en moppe...

Det är nästan så man blir sugen på att köra moppe när man ser en sådan här pärla...jag har aldrig haft någon...och när det gäller motorer så är jag nog den mest ointresserade person som finns...


...men den här var bara så söööt...tänk att puttra fram med den en vacker vårdag...för jag antar att den puttrar:)


Jag råkade passera en utställning med gamla färdmedel...och kunde inte låta bli att stanna till en liten stund...och kameran fanns förstås med i väskan.

                                          Ha en härlig onsdag alla bloggisar

                                                     
                                                            Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig