fredag 9 mars 2012

Lyckan över en gammal bok

Jag blev så glad när jag hittade den här boken...precis vad jag behöver.... 

Den är en gammal lärobok i textning från 1962...utgiven av Stockholms Bokindustri AB...nypriset var 3:75 kr.

Det är så fint att skriva ord och meningar på nymålade möbler...eller texta ett egenhändigt tillverkat gratulationskort...användningsområdena är oändliga...

Här  är det ingen som orkar laga mat ikväll...utan det hämtmat från Karishma...Indisk mat är så otroligt gott!!

                                                                        Kram  Maria

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig bok.Jag gillar gamla böcker!
    Trevlig blogg du har och vilken söt tjej, så glad!
    Ha en fin kväll med god mat!
    kram Raina

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig